کد مطلب: 296574
نماينده ولي فقيه در سپاه حضرت قمربني هاشم(ع):
شهيد جمهور الگويي کامل براي رئيس جمهور آينده است
تاریخ انتشار : 1403/03/30 08:54:52
نمایش : 181
نماينده ولي فقيه در سپاه حضرت قمربني هاشم(ع) گفت:شهيد رئيسي فردي خدمتگزار، خالص، پرکار و مطيع رهبري بود و بر همين اساس الگويي کامل براي رئيس جمهور آينده است.
به گزارش هفت چشمه؛ حجت الاسلام والمسلمين حسيني‌صدر مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمربني هاشم(ع) در نشست بصيرتي که با موضوع مشارکت حداکثري در انتخابات و نقش آفريني مسئولين و معتمدين در سالن جلسات فرمانداري شهرستان اردل برگزار شد گفت:شهيد رئيسي شاخص‌هاي يک رئيس جمهور اصلح را مشخص کرد و فردي که در آينده امور اجرايي کشور را در دست مي‌گيرد وظيفه سنگيني برعهده خواهد داشت.

حسيني‌صدر ادامه داد: اخلاص، مجاهدت، تلاش‌گري، خستگي‌ناپذيري، فسادناپذيري و خدمتگزاري به مردم شاخص‌ترين ويژگي‌هاي شهيد جمهور بود که بايد مورد توجه رئيس جمهور آينده قرار بگيرد.

وي اظهار کرد: خستگي‌ناپذيري شهيد رئيسي وي را به رئيس جمهور ميداني و نه رئيس جمهور پشت ميزنشين تبديل کرده بود و با اشرافي که به مسائل پيدا کرده بود راهکارهاي موفقيت‌آميزي براي حل مشکلات ارائه مي‌کرد.

حجت‌الاسلام حسيني‌صدر بيان کرد: ملت ايران از رئيس جمهور آينده خود انتظار دارند با تمام قدرت راه شهيد رئيسي را ادامه داد و با کار و تلاش بي وقفه و روحيه خستگي‌ناپذيري مسير توسعه کشور را فراهم کند.

نماينده ولي فقيه در سپاه حضرت قمربني هاشم(ع)گفت: مردم همواره در انتخابات حضور پر رنگي داشته‌اند و در اين دوره نيز بار ديگر به نظام راي مي‌دهند و قدرت جمهوري اسلامي را به رخ جهانيان مي‌کشانند.

انتهاي خبر/570ه
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg